natten är som vackrast kring jul.


jag har funderat på viljan vi alla verkar ha att ha, viljan att ha grejer, känslor, vänner osv.
och faktan att vi aldrig nånsin verkar bli nöjda. vad är det för mening med de? why? why? why?
när ska vi bli nöjda? när ska JAG bli nöjd?
jag funderar på om det kan vara så att jag inte blir nöjd för att jag inte är helt sams med mej själv och har hittat på vem jag är riktigt. kan de vara så för dej?
om jag blir sams med mej själv, kan jag kanske nöja mej med de? att alltid veta att jag har mej själv att luta mej på, vad som än händer så kan jag vara nöjd med det stödet från mej själv. kan de vara så kanske? jag tror starkt på det, men varför är jag då inte sams med mej själv än? när jag har funderat ut ett sätt som jag tror skulle funka för mej, så gör jag de ändå inte. weirdo.


jag kom på en annan sak oxå, om dej, ja..de handlar om dej prinsessan...jag har kommit på att vad du än tror så är du stark! starkare än många andra i ditt tillstånd.många lyder de order som rösterna i huvet maniskt upprepar, skär dej!, stoppa din äckliga fingrar i halsen!, knulla den här jävla killen för knarket!.

men du prinsessan du lyder inte, du står stark och kämpar emot den där skiten. de är ju inte värt de, och de vet du om. men jag tror att om du inte bestämmer dej för att slå tillbaka så drar dem ner dej snart. jag är rädd för det. förlåt för alla mina oroliga tankar hela tiden, hoppas du kan ta mitt "tjat" som helt enkelt ord (råd) från en orolig vän som bryr sej om. för vet du vad? du kämpar emot, men till sist, om du inte kämpar lite till, så kommer du kanske ha bara ansiktet kvar över vattenytan. men nu, så har dem bara lyckas ta en fot, och vet du varför? för du är stark, du hade kunnat lyssna på tankarna om självmord, du hade kunnat dränka dina sorger i sprit, men du har inte gjort det! DU HAR INTE GJORT DET!
kanske skriver jag det här med min otroliga längtan av att påverka dej till att göra något som jag vill att du ska göra, men jag vet att jag måste inse att mitt tjat inte får dej att vilja. för du måste själv vilja.

hoppas du inte tar det här som att jag tror att det är lätt, att du egentligen inte mår så dåligt, och att dina problem inte är så stora. för för mej, så är dina problem stora, jag märker ju att du inte mår bra, och jag bryr mej som fan. jag vet att du inte tycker att de är lätt, men prinsessan?! jag ville bara uppmärksamma dej på att du är stark! vad du nu än säger som mothugg, så vet jag att DU ÄR STARK! och du är bäst.
don´t you give up to them.

please?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0