who needs structure.

Vem är det som bestämmer i den här jävla världen? Den borde avgå på stört! Vilket jävla lousy arbete den utför, död och översvämmnigar (som i sin tur ledde till tågförseningar) på en och samma dag, och de är bara sånt som hände i mitt iv, om vi lägger till alla andra tusentals miljoners jävla skitliv på det? Ja, va fan vad mycket skit vi får då. Vi kanske bestämmer själva? Fy fan, så vem av er där ut bestämde om översvämningarna? Jag ska nita dej! Pure evil. Döden vet jag vem som bestämde över just den här dagen :´(
Hur kan man må så dåligt att man vill ta sitt liv? Hur kan man det? Nån som kan förklara? Shit, jag vill nog inte veta.

please, dont tell me

Vad ska jag med all info till som jag maniskt ser till att få? Är det bekräftelse jag tänker att jag ska få på det sättet? Jag borde leva som jag lär. Vet ni hur svårt de är?
Jag skulle vilja bli en blomma, en outslagen blomma som någon ger bort till nån annan. Så att den här nån annan får ta hand om mej, vattna mej och se till att jag får ljus och sånt. Kanske lite prat oxå, och lite växtnäring för att bli mogen och blomma ut. Sen när jag är utblommad vill jag ta hand om mej själv igen, färdig och mogen för ett eget liv.
Dock kanske det inte var en sån bra metafor, eftersom blommor oftast dör ganska fort efter dem blommat färdigt och så, eller typ vissnar och blommar igen om ett år eller så. Och jag vill ju blomma ut och sedan blomma resten av mitt liv.


125148-5














de finns så många små brudar i den här världen som tror att de är så jävla coola och otroligt mogna och vuxna. jag träffade en idag. irritationen var på topp.
jag stör mej på att jag stör mej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0