miss.

Jag har en konstig känsla. Allting känns så kallt, jag är van vid värme. Vad är det om blivit kallt?
Jag tror jag måste ringa ett samtal, de gör så ont i mitt bröst. Jag insåg just hur mycket jag saknar, och hur många de faktiskt är jag saknar. Ingen av dem är här hos mej, jag vill ha dem nära. Jag tvivlar dock på att jag nån gång kan få alla mina underbara människor på samma ställe. Det känns sorgligt.
Jag längtar till åtminstone en, som jag tror kan bli riktigt bra, ska flytta hit till mej. Och såklart längtar jag efter ett liv med min bästa, rickard, ett liv där vi båda lever under samma tak. Jag längtar efter ett tak tillsammans med dej älskling.
Min motivation är inte hög, vad gör jag åt det? När får jag en paus? I need a break.


Kommentarer
Postat av: carro

Helt borta var jag inte igår! minns ju adressen...

2006-11-05 @ 20:10:41
URL: http://kalorin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0