en andra chans?

kan man få en andra chans? jag tror det, jag skulle behöva det idag, fast den andra chansen gäller imorn. de är imorn jag ska prova igen. det jag ska prova med är att låta bli att kolla sånt som gör mej ledsen, vad finns de för mening? jag bestämde mej just för att jag ska börja lita på dej istället, och sluta jämföra mej med nån annan. oxå inse att du faktiskt är kräsen och ändå vill vara med mej. jag ska försöka, kanske att jag ska skaffa en sån där bok som hon självkänsla-damen prata om.

jag har sex and the city abstinens. hoppas nilla får med dem imorn.

min mormor ringde idag, vi pratade om stickning, de var trevligt. hon är så full av liv. inspirerande.

jag såg oxå på outsiders om han med en "real-doll", de är så intressant sånt där, alla borde se på outsiders, kanske mer skulle bli accepterat i vårat "perfekta" samhälle?
dock skulle jag aldrig ens kunna va i närheten av en sån docka, jag är rädd för skyltdockor liksom, hur skulle de då funka med en gjord i silikon som ser jävligt riktig ut? troligtvis inte så bra, men de vore schysst och få se en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0