Besked.

Jag har inte dött, inte insjuknat i nån underlig sjukdom som gör att jag inte kan använda datorn och inte heller glömt bort att du finns här, min kära blogg. Något ännu mer förödande för dej har inträffat, jag har gått och blivit GLAD.

Som ni, som läst min blogg tidigare, sett så skriver jag oftast då jag är ledsen för något. Och eftersom att jag är, och för alltid kommer att förbli, en känslomänniska så händer det ofta att jag blir ledsen. Ungefär lika ofta som jag är glad, eller åtminstone nöjd, men då skriver jag inte här.

Vad har då orsakat denna hemska förödelse? Jag har fått besked om kärlek. Vilket alltid är välkommet och trevligt. Så om du får lust, skicka in lite kärlek i denna vackra rosa skapelse :D

De kanske verkar absurt att jag bara nåt inlägg tidigare skrivit om "kärleken som övervinner allt", men den här kärleken jag nu skriver om, dem är inte sådan. Jag kan ju bara prata om den kärlek jag känner, och den kanske inte övervinner allt, men den är stark.


Det är inte den vackraste kvinna som har de starkaste känslorna. / Irländskt ordspråk


Jag hittade ett citat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0