slowly becoming a freak

What can I do? When the bird's got to die.What can I do? When she's too weak to fly.What can I do? When she's calling my name.She's crying.Mama, Help me to live.What can I do?

                                                                                     antony & the johnsons - what can I do

När ska jag lära mej att ge mej? När ska jag förstå att frågorna måste sluta och att tanken och funderingen måste få ta sin tid för dej. Och att modet måste komma, besluttagande är svårt för dej, obviously, men de är nog bara modet att hoppa ut som fattas. Du måste förstå att jag klarar mej alltid, jag har blivit sårad förr, och jag har klarat mej ur de.

Jag är en sån lögnare, de är så lätt att ljuga. Allt bra? jajamen, fint här, du då? (Deäråthelvetejagvetintevartjagskatavägen,jagklättrarpåväggarnaförattdekännssomomjagkommerattbli lämnadavdej,theone.) Tanken och svaret stämmer inte alltid ihop. 
Jag behöver få bli behövd. fuckfuckfuckmitthuvemåstefårast. ge mej knark.  
  

Kommentarer
Postat av: carro

ge mig knark, säger du. Ge oss csnpengar, säger jag. Nästan lika bra för en student faktiskt! ;)

2007-01-12 @ 13:21:57
Postat av: jossan

de är väl samma sak för en student ungefär;) eller så leder åtminstone de enda till de andra :P

2007-01-12 @ 14:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0