lördagsmorgon.

En lördagsmorgon i april, som skulle kunna vara i mitten av juli om man inte såg de kala träden och siffrorna på termometern, känns underbar.
Jag känner mej som en kvinna i en film, som jag skulle älska för att hon var så fruktansvärt självständig och harmonisk.
Jag har en sådan energi i mej, jag skulle kunna få tusen saker gjorda idag, för att jag vill göra tusen saker idag.
Men! Jag är lite småsjuk och då är det som att det är obligatoriskt för mej ska känna denna sorts kreativitet och energi till livet. Detta endast för att jag undermedvetet är oerhört medveten om att jag "slipper" göra alla dessa tusen saker för att jag är sjuk och enländig. Sad!
Så, egentligen är inte min kreativitet och harmoni något annat än lathet! 
Kanske ska jag ta mej i kragen och rycka upp mej som vi så fint skämtar om på min praktikplats. =)

Min tanke för idag: Glöm inte bort att göra det som gör att ni får inspiration till livet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0