Vardag.

Jag har de senaste veckorna varit på allvar besviken på grund av att jag inte har några superhjälte-egenskaper. Ett uns av avundsjuka smyger sig även in. Jag tror att andledningen ligger i ett stort engagemang i Twilight, X-men och andra filmer som vill visa mig att det finns DET FINNS något annat än vanliga människor. Jag fick höra att en vän till mig tror på troll för inte så länge se, vännen var helt seriös och jag tror på min vän. Men jag kanske inte tror på superhjältar och övernaturliga krafter i människor, men jag önskar så att de finns!

Dock har jag nu i mitt stressade examensarbete-tillstånd börjat uppskatta små vardaliga situationer och beteenden. Jag kom på mig själv med att doppa te-påsen i mitt varma vatten med stort engagemang och med stor glädje ett antal för många gånger, eller ja, i alla fall fler gånger än vanligt.

Jag ser fram emot när mitt liv kommer till någon sorts vardag igen, dock ska jag byta vardag och det är inte helt tillfredställande. Jag kommer sakna staden och framförallt dig min underbara vän m.

Tack för min kämparvilja! (kan det räknas som en superhjälte-egenskap? *hoppas*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0